Rabu, 4 September 2013

Esok Yang di Tunggu

Esok adalah hari yang ditunggu2. Ya, aku memang menunggu, Penat da tunggu. Bukan aku je, gb n gpk hem pon sama. makcik n pakcik kantn pun. meskipun begitu, apa keputusannya, yang dapat nama adalah sekolah, yang dapat benefit pengusaha kantin. aku sama ajk2 lain, secara materialnya xde la. hanya serah pada Tuhan.

Apapun selepas segala usaha penat lelah sengkang siang malam beberapa waktu, nak tau juga hasilnya camana. sejujurnya aku x la berapa meletakkan harapan tggi lagi2 bila barisan juri berkomentar kantin yg mereka lawati hr tu biasa2 je spt 5 sekolah yang lain d seluruh negara. 

Apapun lagi, aku nak juga buat expected result b4 yg sebanr2nya d umumkan esok di JW Marriott Hotel, Putrajaya. Mana tau mengena...hihi

1) dapat nombor x kire 1, 2 atau 3 dalam kategori kantin bandar.
2) x dapat nombor2 di atas, tapi dapat memenangi mana2 kategori anugerah sama ada kategori guru, murid, pibg atau pengusaha kantin.
3) x dapat pape hadiah kategori d atas, tp dapat menang dalam kategori khas yang aku x tau apa dia.
4) x menang juga, sekurang2nya dapat anugerah Top 5. yang ni i'Allah pasti.
5) dan kebetulan bawak murid, harap2nya budak ni dapat la balik dgn bawa hadiah kuiz2 yang disediakan. da suruh da study sekit2 kat diorg, harap2 dapat la diorg jawab esok.

Allahu Akbar. Aku pasrah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan