Rabu, 20 Februari 2013

Kantin Dilawati Delegasi PKD Kuala Selangor

semalam pelawat dr PKD kuala selangor datang melawat kantin skola. katenye nak tgok model2 sbg contoh untuk mereka esp sekolah2 menengah area sana yang akan masuk pertandingan bg tahun ni. ikutkan hati sebanrnya kami terharu la dgn kehadiran mereka. tp dalam masa sama hati nakal berkata2 yg diorg datang nk cedok idea. tp persepsi tu dibuang jejauh even sebanrnya mmg ada rasa cam tu. Allah, bende baik x salah share, moga2 ada keberkatannya. semalam diorg datang berlapan org, masing2 bawak kamera. teruja giler la diorg. sluruh pelusuk kantin diorg nk snap. dalam dapur n stor pon diorg nk tgok. kak sham n abg hasan aku tgok amat2 mengalu2kan kehadiran mereka. lagi2 bila yg datang tu adlah org kampung mereka dr kuala sngor. mmg syok la. siap bertukar2 no hp lg. aku plak lebih banyak memerhati. jawab pon jika ditanya. mmg diorg exited giler la..tp ada jugak pehgawai2 tu dok tnya kak sham n aku ttg pengurusan kantin. kak sham d tanya ttg prosuder pencemaran makanan, aku lak ditanya pasal penilaian kendiri. mmg kantoi giler, buku penilaian tu x bercop gpk hem pada mggu tu..adui..ssdangkan ia harus dibuat pada hari2...haha..nasib la..mujur lawatan ni x mmberikan markah..tp dalam pada tu aku masih kompuz, pasal apa mereka dtg ke seroja yg dapat no 2 ni? sdangkan no 1 sepang putra n damansara. pastu diorg jawab, sepang putra x bersedia menerima kunjungan mereka coz pada hari berkenaan katanya pemantau kebangsaan datang. apa???????? biar betul? kitorg ni punye la menunggu bila la pemantau tu nk datang. kononnya nk cari top 5 kebangsaan. kami punye la tggu2 tp x datang plak. jgn la cam tu. aku ni kirenye da down, tp gb n kak ton kata relax, slagi x habis fab jgn putus harapan..erm..yo la. aku harap ada la no samada 1 2 3 dalam kebangsaan nanti, insya Allah. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan