Ahad, 10 Februari 2013

Plan CNY Berkaitan Kerja

aku mmg burn out la minggu ni..bukan takat minggu ni, start dr awal tahun hari tu pon...tensen tahap gaban, tp xde la nk tunjuk mimik tensen ni. juz ada la demam sehari due hari tu, tu pon x tunjuk. kalu aku tunjuk caranya aku tdo je kejenya, tp x leh, once tdo ada la keje yg x setel2. so dgn kata lain boleh la aku kata aku dapat menguruskan tensen dgn baik..hihi..cume bab pengurusan masa, xtau la nak kata apa. mgkin ada kantoi sikit2 tp kantoi2 pon sbb keje2 yg aku buat ni aku x tau mana nk didahulukan n dikemudiankan gara2 sumenye menuntut d setelkan pada waktu yg sama. so mana ada mood, itu la yg aku buat. sedangkan semuanye perlu sama adil. 

n sekarang, tgh raya cina. cuti 5 hari. antara yg aku pk nak setelkan ialah:

-tesis...da hampir nk siap, atau dgn kata lain da siap untuk dprint, tp nk hantar ke sv, xtau la nnt ada pembetulan lg or x..

-pamplet kantin. nk buat khusus untuk org dtg melawat kantin. tp dalam masa sama harap pemntau kebansgaan yg janji nk dtg mggu lepas tp x datang, akan datg pada waktu terdekat gak ni.

-lirik n melodi nasyid padang pasir untuk mtq...ikutkan da ada, tp nk uabhsuai skit.

-laporan2 projek kantin. gambo da ada...tp laporan x buat2 lagi.

rasanya tu la kot aku nk wat untuk 5 hari ni..harap setel la.. aku penat la nk tangguh2 keje...sbb keje xkan penah brenti, akan ada je keje yg menanti...Tuhan, bantulah aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan