Jumaat, 15 Februari 2013

Buku Pertama Ada Nama Aku






gambar2 di atas merupakan kompilasi artikel2 tazkirah yg baru aku amik dr BPI. salah satu penyumbang artikelnya adalah aku..hehe..ada 4 artikel aku dimuatkan. aku x rasa paper sangat pon..mgkin oatut rasa happy n exited, tp perasaan tu hanya hadir dalam beberapa ketika je. lepas tu hilang. malah aku rasa betapa kerdilnya aku. tulis pandai, tp nk cakap kat khalayak aku x mampu. mgkin kemahiran aku pada penulisan, bukan pada percakapan yg tersusun n indah mcm penceramah2 kat tv tu. mudah-mudahan satu hari nnt aku berkeyakinan untuk itu Insya Allah.

buku tu aku da selak2 n baca2, rasa cam x puas hati sngt. apa yg aku paham hari tu ustaz ruzain sbg penyelaras projek ni kata tema tazkirah ni adalah untuk organisasi yg pembacanya fokus pada org2 bekerjaya mcm cikgu2 n penjawat awam. tp bila aku baca kebanyakannya tema bebas, tazkirah yg lebih umum tanpa sentuh scara langsung pasal pengurusah organisasi. entah la, mgkin aku x baca habis. tp nampak macam tema seragam. tak pe la, siapa la aku nk dok review begini. lainla aku ni antara penyelaras, mgkin aku leh wat pape. xpe la, kan ke keempat2 artikel aku da ada masuk tanpa diedit pon, so syukur la.

n dgn buku ni x la aku dapat saguhati atas setiap penerbitan. aku hanyalah sebagai penyumbang. rela sumbang tanpa bayaran. yg dapat adalah senaskah buku tu free untuk aku. n 3 yg ada dalam gambo atas tu aku beli untuk dijual pada kawan2 yg berminat. salah satunya aku beli untuk panitia aku. n aku x kisah sgt pasal bayaran untuk buku ni, maksud aku saguhati. dah ni buku pertama aku even x sepenuhnya aku punya, maka secara x langsung ia sebagai kaedah mencipta nama. mana tau esok luasa aku da ada kekuatan untuk terbitkan atas nama aku sendiri. so, ini adala langkah pertama untuk aku, Insya Allah.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan