Selasa, 26 November 2013

Minggu ke-2 cuti

Erm..hari ni hari kedua aku mengadap tesis semula. Nak kata buntu, alhamdulillah, nampak skit jalannya, juz mungkin aku tak berapa yakin apa yg aku buat lantaran aku x jelas sangat apa yang DrNO nak aku buat. Dia tanda sana sini dengan tulisan yang memang level Dr hospital membuatkan aku terpaksa baca ulang berkali2. Aku tak tau nak kata berapa % lagi siap sebelum nak dihantar semula. Yang pasti sebelum jumaat aku kene hantar coz ada program family n peribadi harus aku lalui. Kursus pun ada lagi.

Menyebut pasal kursus, alahai, aku punya buku cerita bergambar x siap2 lagi. Kemal tetibe surrender. Erm..aku harus la amik balik n lukis sendiri. Tak apa, aku cuba, aku lukis, nanti minta dia kaler. Nak tunggu Epul balik lukis, entah sempat or x la dia balik lusa umah lusa ni untuk kenduri Nadiah.

Ni tengah2 syok ngadap tesis, boss BOSS da seru nama aku untuk bertugas urus buku2 yang baru sampai. So far aku ok. Sebelum cuti pon aku da pesan kat dia untuk bagitau aku kalu tugas nk start. Maklumla, die yg aku kenali suka buat keje sendiri2, siap ada kakitangan sendiri. Tau2 keje dah siap. Bila da macam tu kami yg lain rasa ralat la. Mungkin die x mau susahkan yg lain tp pada persepsi kawan2 lain mengatakan ajk lain x beri kerjsama. Tak apa, aku harap urusan aku yang penting d atas tu dipermudahkan n dapatlah aku bertugas d BOSS nanti, in-sya-Allah.

Asik bertugas2an dalam cuti ni, aku tak tau la plan nak bercuti jadi ke tak. Hari tu plan ke Bandung or China terkantoi gara2 tak sempat book tiket. Nak buat umrah, musimnya belum bermula. Ah, seperti tahun lepas, bercuti dalam negara juga lah. Apa yang penting, release tention daripada kerja2. Ke mana arahnya, nombor dua. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan