Rabu, 18 Mei 2011

aku menari d hari guru

sempena hari guru hari tu, kumpulan aku terkena untuk mempersembahkan tarian. wuishkk..giler! camana la tu...tp aku ni jenis yg komited dgn ape pun tugasan maka aku pon wat la ap yg patut..sama2 carik lagu, aku edit muzik n video..pk kan jalan cerita tarian tu...props..kirenye org kate aku ni boleh wat keje la even bende tu sebenarnya jauh dr peribadiku seorg ustaz..argh..peduli apa aku..sbn niat aku asal2 mmg nk menang...dalam grup aku ade 2 org ustazah aku cam 'galak'kan diorg join sama. ikut hati rasa x mau je join..wat malu kaum satu hal, aku ni kaum2 agamawan takkan lah leh terlibat. tp aku ni jenis liberal skit, maka folow je la..mana yg rasa x melampau tu aku ok la..minimakan mana2 bahagian yg agak over tu..biar la cukup syarat n dapat hiburkan audiens kalangan budak2...n seperti yg d jangka, akan ade rakaman yg d upload ke utube oleh anak murid..n d sini dapat la aku donlod untuk simpanan aku..mmg kelakar la..tp dalam pda tu aku harap org x sebut2 pasal tarian ni lagi..biarla berlalu..maluuu....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan