Ahad, 12 Disember 2010

nama2 terpilih

setelah dari awal cuti aku tunggu, at last aku dapat tau jugak sapa2 yg bertuah di sebut dan dipanggil gb esok. aku x tau nk kate ape..cume aku tumpang sedeh la pasal mereka ni terpilih untuk bertukar ke sekolah lain mulai sesi tahun depan...kesiannya...org2 itu adalah..

kak hasnah, kak wan rohani, kak shafinas, kak anita dan naga. mereka ni dr kalangan opsyen bm, pemulihan dan kh. sementara leelawati n kak nuriya plak mmg awal2 da mintak tukar...so xde ape yg d risaukanla..ade yg mengandaikan mgkin ade yg kipas gb tp ak pasti xde ape yg dikipas2 sbb aku yakin gb pasti ada alasannya tersendiri...lg pun aku xde kaitan pon dgn hal ni...so x perlu la aku bising2 kan..

berkenaan dgn mereka yg terpilih ni...setiap daripada mereka takdela yg bersangkutan dgn kerjaya n opsyen aku..xde pon sgt...cume sdkit sebanyak ade la kesannya jika berkaitan dgn hal ehwal sekolah.

kak hasnah: beliau ni xde kene menegena langsung dengan kerjaya aku..pasal beliau opsyen bm...nk kate hubungan baik tu..mmg la ye..so very close sbb beliau ni sama level umur dgn mak aku..so aku entertain beliau ni mcm la beliau mak aku...selalu kami makan sama2 kat kantin..n bole kate agak sekepala dlm beberapa hal..hehe..

kak wan rohani: beliau ni seorg yg cool...very cool...baik...x penah marah. kalu aku jd anak murid beliau..mesti aku suke sbb beliau baik..hehe...n beliau juga xde kaitan dgn kerjaya aku yg beropsyenkan jqaf sbb beliau org bm. hubungan aku dgn beliau...x berapa rapat tp baik..berkerjasama rapat dgn aku bila beliau satu grup bertugas dgn aku sepanjang tahun ni.

kak anita hamidah: beliau ni boleh kate rapat ngan aku. beliau suke borak ngan aku..mcm2 bende. slalu jugak beliau buat lawak ngan aku. mmg best la borak ngan beliau. tp beliau pon opsyen bm macam yg lain2...so xde kaitan dgn aku jugak la...kerjesama aku ngan die secara langsung rasanya xde...biasa2 je..

kak shafinas: beliau ni cikgu baru kat sni...so xdela ape2 hubungan rapat aku ngan beliau lebih2 lagi beliau ni opsyen pemulihan...tp sepanjang tahun beliau x penah de jadwal sndiri..asik ganti cikgu lain je..last2 akhir tahun hr tu beliau volunteer tukar skola lain..hihi...xpela..mmg beliau ni pandai jugak cari peluang...karektor beliau boleh la kate kelakar n best..beliau rajin jugak nk melayan aku punye pe'el..hihi...

naga kannan: beliau ni konfem xde kene menegena dgn jqaf. tp sbb beliau guru laki maka aku amat2 terasa bakal ketiadaannya kelak. masakan tidak, selama beberpa tahun banyak tugas2 luar aku n daus kene..tp sejak ade beliau makin kurg la tugas2 tu kat bahu aku...sebiasanya hal2 berkaitan kokurikulum la...n komunikasi aku n beliau cukup baik...frendly...even beliau non malay tp beliau amat2 hormati aku sbg guru agama. dlm masa sama beliau x segan dgn aku. tu yg aku rasa selesa je ngan beliau w/pun ada kalangan kawan sejawat x selesa kaum2 indian bertambah 2 org tahun 2010..hehe..but, aku ok je..

sde sorang lagi guru yg kene kuar...aku x sure sapa...kalu nuriya n leela mmg la...diorg punye pmohonan tukar awal2 da dapat...cume sorg lg yg terpilih ni x sure sapa...xpe..aku teka untuk 3 pilihan... 1-kak gush, 2- kak lili, 3- kak haslina... aku bukan nk pandai memandai tp bile kire2 cikgu2 bm patut kuar 4 org...tp baru ade 3 org..sapa lagi sorg...uishk...harap2 xde sape2 la kuar lg...

kesimpulannya....mereka ni xde la mmberi kesan sgt pada aku secara peribadinya..kecuali naga. beliau ni mmg ok dan boleh diharapkan..tak melampau kalu aku kate beliau ni adalah aset sekolah..yela...guru laki da la kurang...xkan nk dipupuskan lagi..alahai....

erm...xpela..mgkin ada hikmah d sebalik kejadian. esok aku nk p skola..mmg la niat tu nk tau berite terkini lagi sensasi tp sebetulnya mmg aku ada kerje pon nk buat...hehe...astaghfirullah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan