Jumaat, 31 Disember 2010

Azam Kerjaya & 2011

selamat tahun baru 2011 buat aku. semoga tahun ini memberi ruang kepada aku untuk terus berkhidmat dengan cemerlang walaupun aku tahu aku ni bukanlah bagus sangat. tapi x pe, semuanya perlukan azam n niat. bukankah dengan azam juga ia satu fasa kepada perancangan yang startegik? ya. aku memang berniat n berazam agar segala ape yang aku ada dan milki akan aku persembahkannya melalui tindakan ku didalam kerjaya. mungkin sebelum ini aku dalam proses belajar namun untuk tahun ke 4 mengajar ni rasanya aku perlu beridentiti sendiri. jadikan rakan2 sejawat lain sbg idoal dan inspirasi pada mana2 keadaan. bukankah aku memang memburu kecemerlangan sntiasa? hehe..aku harap aku boleh apply guru cemerlang even masih d setahun jagung dalam perkhidmatan ni. dan harapan aku xde unsur2 kedengkian dan kehinaan daripada segala aspek tindak tanduk ku dan pastinya aku harap agar hubunganku dengan rakan2 sejawat dalam keadaan baik dan baik dan baik. tak mahu ade dendam dan gaduh2. pliz la. x seronok la kalu kerje dalam situasi begitu. namun asyik xde mood je...hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan