Rabu, 29 Januari 2014

Approved by SV

Alhamdulillah. Akhirnya Dr.NO approve jugak tesis aku tadi. Aku tak pasti sama ada dia betul2 percayakan aku atau sebaliknya. Cuma dari air mukanya, serta responnya secara zahiriah dapat aku agak yang die pon macam da bosan nak mengadap tesis aku. Allah... aku harap die approve dengan iringan doalah. Aku pun da penat juga. Tapi kata2 dia sangat positif sehingga dia kata jangan tunggu lama-lama, esok juga hantar ke fak n malam ni pulun buat pembetulan skit2. 

Over all, aku rasa sume dah ok, cume ada satu dua part yang aku masih risaukan iaitu bahagian KKK n persampelan. Aku bimbang Dr.ANH masih rigid nak selak satu persatu lebih2 lagi nak bukak bahan2 rujukan yang aku gunakan. Aku dah habis ikhtiar selama ni bagaimana nak bagi tuntas kajian aku. Aku sangat2 kebuntuan namun masih ada jalan aku nampak. Cuma kalau masih ada salah silap n keraguannya lepas beliau baca esok, aku tak tau nak buat macam mana. Pliz lah Ya Allah... Moga2 dipermudahkan juga urusan ni di tangan readerku, approve tanpa soal n segera. Insya Allah.

Allahumma sahla illa ma ja'altahu sahla...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan