Rabu, 27 April 2011

risau dengan plan latihan fire drill


Aku tengah sakit kepala ni. Risau aku dengan program esok. Setelah lama delay akhrinya aku nekad nk buat latihan fire drill esok jugak. Ikut hati memang la tersangat malas. Tp mana boleh macam tu. Tu tugas aku, kene jugak beramanah. Dalam takwim da sebut bulan april kene buat latihan ni, tapi sekarang da d hujung april, bila lag ink buat? Tggu mei alamat ntah bila la bilamana sume org da sebok dgn mcm2 program lain, termasuk la aku ni jugak.
Program latihan fire drill memang acara tahunan yg perlu dibuat 2x setahun. Tp seingat aku 4 tahun da kat sini sekali je setahun buat. So kali ni konon2 nk buat pembaharuan la. N untuk dalaman esok plan nk buat..persiapan pond a hamper setel. Yg bersama bomba lak insya-Allah rabu depan.
Apa yg aku risau adalah tentang kelancaran program ni. Buakan kereana aku x de pengalaman tp aku kurang yakin akan kerjsama dari kalangan guru. Sumenye tenagh sebok dengan hal memasing. Di kalangan ajk pon aku tengok xde kerjasama wajar. Ade yang mcm nk boikot je, ade plak yg mcm x peduli. Ade jugak yg komited, sungguh aku hargainya.
Tuhanku Ya Allah, tolonglah, esok sume lancar dan mencapai objektif, xde masalah dan mendapat kerjasama sume pihak termasuk la kalangan ajk sendiri. Lepas ni aku nk jumpa ajk2 aku, harap diorg boleh kerjasama n komited dgn tugasan2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan