Selasa, 11 Mac 2014

Review Tugasan Yang Membizikan

Allahumma Solli Ala Sayyidana Wa Maulana Muhammad.

Aku rasa baru dalam minggu ni aku rasa release skit. Sebelum ni aku sibuk sangat2. Sepanjang Januari sibuk dengan Catur MSSD sebagai ketua kelab. Februari aku sibuk dengan Minggu Panitia sebagai ketua penyelaras. Mac, sebagai ketua Unit Kantin aku sibuk dengan fail-fail Hem konon nak memantau. Sebelum ni khusus untuk kantin, da ada 2 kali pemantauan dan alhamdulillah, dapat score yang tinggi. ALhamdulillahlah. Dan dalam Mac juga memang patut bizi untuk persediaan MTQ daerah pula. Untuk yang ini memang aku sibuk jugak la minggu-minggu lepas. Teks2 bercerita aku buatkan. Lirik nasyid dan lagunya aku juga yang buat dan uruskan. Aku tak ada masalah untuk buat, malah aku rela hati menyumbang idea untuk perkembangan bakat. Teks bicara berirama pun boleh ku buat apatahlagi nasyid yang menjadi minat aku sejak dulu. Cuma untuk sesi latihan, aku hold dulu gara-gara ramai budak2 acara MTQ ni terlibat dengan bicara berirama tu. tak apalah, semuanya demi kejayaan sekolah. Insya Allah. dalam pada itu, kelas2 pengajaran tidak aku kesampingkan. Allah, itulah tugas hakiki aku saat ini. Lain-lain hal, ada beberapa kursus aku telah dan akan hadiri. 

Ya Allah..permudahkanlah urusan aku dan kawanku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan