Khamis, 8 November 2012

NOMBOR 2 KANTIN BERSIH KATEGORI BANDAR NEGERI


Alhamdulillah..dapat tempat kedua terbaik selangor kategori kantin sekolah bandar...nk kate happy, tak terasa sgt la coz happy masuk final da aku rasai b4 ni masa dapat surat pemantauan untuk kebangsaan hr tu..yg aku tggu adalah tempat petama iaitu kejuaraan sbb da tau x no 1, no 2, x pun 3, tp x dapat lak yg 1. tp skurang2nya happy gak la...masih dalam list ke kebangsaan. ikutkan antara no 1 2 3, yg aku rasa kuat nk meramal adalah no 3, 1 barulah 2. tp dapat no 2 lak yg aku rasa mcm xde signifikannye bebanding jika no 1 n 2. tp xpe..da rexeki kami takat tu. da tu plak kami dapat anugerah murid aktof peglibatan dgn kantin, pun no 2. xpe la..ni aku redha la coz mmg budak2 xde apapun penglibatan mreka direcly pada kantin. betul2 xde kecuali adalah dgn kerjasama. laporan yg ada ttg penglibatan murid pon takat laporan smata2. so no 2 tu kire ok la..happy. juz terkilan kategori guru aku x dapat, n kategori pengusaha kantin kak sham x dapat. inovasi lak, aku akur, sbb xde dokumentasi tu la jd x menang tu. tiada penglibatan pibg pula ku lihat sbgaia aspek yg menjejaskan kantin scara kesluruhan untuk dapat johan. xpe...moga keputusan ni dapat buka sume pihak betapa pentgnya penglibatan sume pihak kepada kantin dan dlam masa sama berusaha mmperbaiki kelemahan yg ada. bab2 keceriaan lak drpada video yg d tayangkan, aku rasa ada skit kelainan banding kantin skola aku..mmg ada part yg diorg lebih ceria. kantin aku da ceria giler tp x la mcm tadika..juz simple ceria x over mcm sakai. juz nice. agaknye keceriaan tu kne lebih lagi mcm tadika kot..penuh xde yg kosong..erm..ok. next time maybe. apapun untuk kebangsaan nanti, aku da malas nk menaruh harapan, kalu ada rexeki menang la juara atau skurngnya ada tempat di no 2 atau 3 berdsarkan penambahbaikna yg telah kami buat selpas pemantauan negeri hr tu. insya Allah..amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan