Isnin, 8 Oktober 2012

TINJAUAN KEPUASAN PELANGGAN KANTIN

erm..da masuk oktober..urusan dgn kantin masih x habis2 lagi...sebelum ni sibuk persiapan pemantauan pertandingan kantin negeri, skrg ni lak urusan buka tender n sebut harga kantin. memang terlibat scara langsung la. secara peribadi aku rasa aku x harus jadi salah sorang jawatankuasanya, sbb aku takut bias. aku ni jenis baik dgn sume org. so sdkit sbnayak mgkin org berpersepsi aku ada kepentingan dngan org kantin. tp x. kepentingan aku hanyalah pada hal ehwal pengurusan.

semalam 6 pihak yg hantar permohonan. kelihatan 3 daripada berpotensi besar. aku tolak tepi siapa pilihan aku, cume aku selaku ajk kantin yg mengetuai unit ada kriteria tersendiri kalu aku diberi pilihan.

1. org kantin mesra pelanggan.
2. orng kantin komited.
3. orang kantin membantu dr aspek kebersihan dan keceriaan.
4. orang kantin x lokek n beri kerjsama penuh dalam xtvt berkaitan.
5. qualiti makanan yg bagus, sedap.
6. harga yang berpatutan.
7. org kantin yang tidak ambil mudah pandangan n teguran pelanggan.
8. org kantin yang prihatin dgn apa yang d adukan.
9. ..
10. ...

skarang ni aku dah edarkan borang soal slidik kepuasan pelanggan kepada guru2...dapatan awal aku nampak mcm ada usaha sokongan petukaran tender, tp belum tentu lagi. sbb dalam masa sama masing2 akui akan kekomitedan org kantin thadap pengurusan sekolah. so mmg masing2 ada pro n kontra mmberi persepsi kpada kantin. so diorg ni sbenarnya apa pendirian? suka atau x suka? erm..xpela. aku harap ini bukan tindakan yg bodoh aku wat soal slidik ni....erm..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan