Ahad, 9 September 2012

Aku nk cuti tapi...

penat sesangat minggu ni. 2 program besar berjalan membuatkan aku rasa penat n letih. biarpun x incharge sebagai penyelaras program tp peranan sbg ajk pesembahan yg x rasmi mmbuatkan aku rasa letih. melatih budak saban hari sebelumnya mmbuatkan aku kadang2 x sempat nk buat kerje2 lain. hal kantin lagi, sekadar menunggu masa kedatangan pegawai2 tp dalam masa sama aku n kawan2 termasuk abg hasan kantin x habis buat persiapan kantin lagi. berharap biarlah datang cepat sedang dalam masa sama harap jgn la datang lagi sehingga kami benar2 bersedia. erm..

atas sbb penat, aku da isi borang cuti rehat untuk esok, tu pun bukan sbb nk rehat dok relax2 je, ada bende aku nk buat. aku nk jelajah 3 buah sekolah lagi untuk sempurnakan kumpul data kajian aku. lama da terbengkalai. asik pk hal skola, kene juga pk hal belajar, da la mggu ni start sem baru. tp dalam pada da isi borang tu aku masih nk pertimbngkan untk x jadi cuti juga. bimbang kot2 esok pmantau tu datang, sedang aku x bsedia lagi fail2 bekenaan. da tu plak ada bende aku nk citer pasal kantin kat budak2. bangku2 pun x siap balut.

so aku nk cuti ke x cuti esok? argh...cuti ke x? adui...konfuz lagi. Tuhan, berikan la aku clue. erm..apa2pun mlm ni aku ttp iron baju mcm biasa untk semnggu. n harapan aku, biarlah pemantau tu datang pada hari khamis. coz rabu kami masih nk touch up skit2. Insya Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan