Isnin, 18 Jun 2012

Meeting di BPK

esok aku ada miting d BPK. sengaja offer diri. teruja ada juga rasanya, tp dlm masa sama rasa berdebar. best ke keje kat sana? ala, keje takat 3 hari ada rasa n efek pape ke? erm..entah la..aku try aje. moga2 ada pengalaman baru aku dapat terutamnya bidang kerjaya pada masa depan aku atau skurang2nya dapat d aplikasi d tempat aku bertugas sekarang ini. tp satu pkara lain aku trut risau, aku risau pasal penerimaan bos d bpk yg incharge miting kami tu nnt. hr tu aku x declare aku cikgu jqaf, sbb yg bos tu pon chinese so aku pk die x berapa paham kalu aku cakap aku cikgu agama. aku hrp die lupa pasal tu dan kalu die tnye lagi mungkin aku cakap yg betul ni la. sampai bila aku nk sorok. shaharil pun aku rasa die tau kot aku jqaf kalu die concern n nak kenali aku lbh dekat melalui kak hani. erm...harap2 tu x jd hal la. insyaALLAH aku sedia bekerja sama n buat apa yg die minta dgn syarat aku dapat bimbingan daripada mereka yg tentu2 aku x berpengalaman bbanding mereka. dalam masa sama aku nk jaga nama baik jqaf. insyaALLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan