Selasa, 22 Mei 2012

Menang x bernombor

alhamdulillah..td akhirnya terjawab keputusan yg aku dok pk2 slama beberapa hari. x sangka cerpen yg aku x hantar pon untuk penilaian d daerah, juz melalui daerah ke negri, boleh menang. x heran pon sebenranya..sbb aku dgr x ramai yg hantar. n aku juga x letak harapn tggi coz cerpen yg aku tulis pon dalam keadaan last minit. bila aku baca balik ni td cerpen tu tpkir, camana la bleh menang..ada sedkit typing error n tanda baca, tp xpe la..da rexeki.

erm..malas lak nk ulas panjang2..yg pentg sbenranya aku xde no pada kemenangan yg dperolehi..juz aku dikatakan menang atas kategori guru sekolah rendah. guru sekolah menngah ada wakilny n ppd pon ada wakil pemnangnya..konon2nya antara guru2 sek rendah yg hantar, aku la kot yg terbail..ceh..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan