Selasa, 21 Februari 2012

review tugas2 sehingga bulan ini.

alhamdulillah...draf tesis bg edisi ketiga bab 1-3 telah bejaya aku serahkan..harap2 diterima dengan baik dan mendapat respon positif...insyaAllah. dan tugas2 aku disekolah, mcm2 beratur untuk aku setelkan satu2...sebelum ni pon mcm2 pekara telah aku uruskan...n untuk esok dan akan datang ada beberapa perkara nk aku buat antaranya...

- papan kenyataan kantin.
- borang spbt tahun 1.
- teks bercerita MTQ.
- audition budak2 bercerita.
- fikirkan program mega jawi..maybe bersekali dgn minggu panitia.
- lirik nasyid...bersekali degn pemilihan budak2.

ni antara contoh2nya lah. ikutkan banyak lagi..tp ni kot yg terpenting... 

untuk 2 bulan ptama aku kerja d skolah ni, aku rasakan aku da beri komitmen yang baik. terhadap murid even x berapa nk konsern tp atas nama tugas aku menunjukkanrasa ihsanku pada mereka sama ada ketika pnp atau bila2 masa pon...senyum n mesra dgn mereka...kdg2 mmg iklas, kadang2 buat iklas.. komiymen pada organisasi aku x berapa sgt sbb kalu tahap tggi ini bemakna jika ada keperluan n permintaan stay lama, buat kerje lebih aku akan xube menolak...mana boleh amik hak masa org...tp kalu komitmen dgn kerja esp core bisnes itu aku mmg konsern sgt2...itu mmg amanah yg betul2 punya...kalu 1m1s tu, mmg nampak bukan core bisnes tp ia melibatkan peranan aku sbag ketua so kene la jugak entertained...x pe la.. dalam hal kantin pulak, da siap lebih daripada 3 laporan aku buat...mmg nampk xtvt x terancang td asalkan ada sudah la...aku x menunjukkan tp kadang2 ada bende harus ditunjuk..hal surau n bilik jqaf...ikutkan malas skit nk turut sama tp itukan salah satu skop dalam tugasan panitia so kene la buat...tu x leh letak tepi..tp jd bengong bila kita je beriya2 kommit org len wat dek je..erm..

apapun, aku harao untuk akan datang semangat ku n azamku untuk terus berkomitmen tetap tggi. jangan lah aku diperoslan ttg komitmenku..walau kadang kala ada compang campingnya tp aku harap ada lah pekara2 yg aku wat ni leh menampal smula apa yg lopong...termasukla masa2 yg aku isi untuk wat keje2 sampingan iaitu belajar..hehe...harap x jd masalah la d akhirat. ni pon aku plan nk cuti tanpa rekod yg palsu rasa bersalah sgt2 lak...x pe la...harap ada keberkatannya dalam segala hal, dunia dan akhirat...wallahu a'lam.

(erm...esok lusa nk tanya pasal prestasi aku tahun lepas la..kalu dapat lebih 90% dan mengatasi kawan baik aku yg sorang tu..aku nk puasa sunat sehari).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan