Sabtu, 4 Februari 2012

aktiviti dalam kepala aku...

aduhai...apa la khabar tesis aku ni...terbengkalai nampak..mana xnya...sejak sekolah banyak bende nk setel...terbaru n terkini minggu akan dtg aku menyelaras program sambutan maulud kat skola...ikutkan leh je wat simple2..tp aku nk jugak grand serba sedikit..aku buat bukan kerna nama..tp kerana anak2 murid...biarlah die ceria skit pd hr tu, x boring..malah ada feel nk memperingati hari kelahiran nabi...budak2 ni nk terapkan dalam diri n hati perlu satu kaedah yg dapat mmberi kesan..harap2 apa yg aku n kawan2 wat mendapat bantuan darimu ya Allah...lancarkanlah majlis ini...dan keesokannya pula kem bestari solat..wuihk..walau bukan aku penyelaras tp sebenarnya sebok jugak..kene bg komitmen kerana ni jugak program agama, n untuk anak2 murid...lagi2 aku kene incharge tahun 2..aduh, bila la aku nk tgok fail2 ni..penatnye...nk plan kene banyak pk..nk pk bila masanya..kat skola x leh la nk pikir..terblok otak ni dgn pnp n hal2 len yg lebih segera perlunya...n masa skola nnt aku kene tgok latihan bduak2 ni dr grup rakan selawat...harap2 diorg dapat la wat yg terbaik...jgn la main2..leteh tol aku...x paham2 ke diorg ni...apapun try la dalam cuti 4 hr ni konon2 dok plan pape patut pasal kbs n maulud d samping pk hal tesis...erm..hal hati bila nk pk ye emi? haha...ya Tuhan...permudahkanlah semua urusanku....allahumma solli 'ala sayyidina muhammad..wa 'ala alihi wa ashabihi ajma'in..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan