Isnin, 13 Jun 2011

e-laporan 2011

esok miting e-laporan 2011. kali ni peneman aku adalah kak sarwana mewakili gpi yg dijemput hadir. sementara aku pulak mmg pneyelaras jqaf..so mmg kene 2 org la p. 

format n form e-laporan ni aku da donlod dari sebelum cuti lagi...tp aku x berani la nk wat pape dulu, kang x psal2 lain pulak arahan n caranye...ustaz faizal tu ade je idea die bg memudahkan kami. so esok harap2 xde msalah lah..kalu die ok guna yg sedia ada versi 11 maka x payah la aku amik, tp better aku amik kot.

ikutkan bende ni x la asing bagi aku..untuk kali ni adalah tahun kedua aku pgg dan kali ketiga aku incharge..harap2 xde la masalahnye..yela..aku ni bukan la hebat beno. kadang2 ade je yg aku blur..kire lambat skit la nk pick up..tp kadang2 juga ade bende yg slalu da wat..atau mgkin da penah wat tp masih x paham atau lupa nk wat balik camana...

so dalam kondisi aku x berapa sihat ni Ya Allah harap2 ok la sume..aku paham n xde masalah. jadual aku da susun..mmg nampak ade yg x bestnya tp harap2 mereka memahaminya untuk kebaikan bsama. x nk la macam tahun2 sudah bila nk isi elpaoran je pasti ada salah paham n sikap rasa x puas hati...brmasam muka dll yg memperlihatkan rasa x happy nk wat keje..

dan date akhir untuk submit harap2 lebih dari 10 hari bekerja la..pliz la...Ya Allah..permudahkan la segala urusanku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan